sobota, 4 października 2008

::the roots

Faktycznie, teraz zostałam zmuszona do zakupu rondla włoskiego do zaparzania espresso, skoro już zamówiłam dla narzeczonego-który-jednak-został-rzucony!

Na tym handlu we Florencji to my już byłyśmy moja droga!!! I mam zamiar chodzić tam jak najczęściej...!

Najważniejsze to znaleźć mieszkanie w pobliżu Santa Croce. Pamiętasz ten cudowny placyk z podpitymi młodymi ludźmi leżącymi na chodniku?

Wydrukowałam już zdjęcie Violetty Villas do powieszenia w kuchni... Czas zaopatrzyć się w Bravo z plakatami młodych polskich gwiazd... I zaczynamy dekorować nowe mieszkanko!

2 komentarze:

izzi pisze...

jakich mlodych pieknych gwiad dalnie....GOSI!!!!
zdjecia gorzaty ma kilogramy!!!

aniii pisze...

chyba NA kilogramy!

Nie denerwuj sie tak, zawisnie rowniez zdjecie twojego tatusia w stroju Janosika!